ملیکا جونمملیکا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره
ملینا جونمملینا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

ملیکا و ملینا

تولد دوقلوها

1393/9/10 20:52
نویسنده : مامان مریم
485 بازدید
اشتراک گذاری

دخترهای خوشگلم خداشمارو روز چهارشنبه 93/5/1 به منوبابایی هدیه دادمحبت

 

 

حدود ساعت 9تا10 صبح توی بیمارستان پاستوربه دنیااومدینبوس

 

 

تاریخ5/14 اولین بار باهم رفتیم مهمونی خونه ی خاله زهراآرام

 

 

تاریخ5/17 اولین بار باهم رفتیم حرم زیارت امام رضامحبت

 

 

totalgifs.com happy-birthday gif gif 08.gif

friend - emoticonswallpapers.com

 

 

 

 

totalgifs.com babys gif gif baby5.gif

 

friend - emoticonswallpapers.com

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

فاطمه
10 آذر 93 21:08
اولین کامنتو من واستون گذاشتم دوستون دارم کوچولوها
مامان ریحانه
10 آذر 93 23:35
ای جاااااااااااااااانم چقدر دخملای نازین درست مثل فرشته ها عزیزم خدا برات حفظشون کنه
مامان ریحانه
11 آذر 93 14:58
عزیزم با اجازتون لینکتون می کنم به امید دوستیهای بیشتر
مامی پدرام فینگیل
11 آذر 93 15:49
سلام به عشق های خاله،وای خدای من ماشاله به این خوشگل های خاله،نمیدونید چقدر منتظر دیدنتون بودم.مریم جون دلم واست یه ذره شده.روی ماه گل دختر ها رو ببوس
مامی پدرام فینگیل
11 آذر 93 15:51
سلام نفس های خاله ماشاله به این دختر های خوشگل مامان از دیدنتون واقعا خوشحال شدم عاشقتونم.
مامان نسا
18 آذر 93 21:33
سلام..... چقدر شماها خوشگلید ماشالله ...به وب ماهم سربزنید خوشحال میشیم
مامانی
28 آذر 93 2:18
سلام خداحفظشون کنه خیلی نازند
پاپ من
4 دی 93 11:11
سلام دوست عزيز! وبلاگت خيلي زيباست! يک پيشنهاد عالي براي کسب در آمد از وبلاگت دارم. سيستم کسب درآمد پاپ من -- ثبت شده در ستاد ساماندهي نرخ هر آي پي = از 60 تا 150 ريال پاپ آپ اول = 30 ريال و دومي 30 ريال تسويه حساب منظم و هفتگي ابتدا وارد سايت شويد و ثبت نام کنيد بعد از ثبت نام وبسايت خودتون رو ثبت کنيد تا تاييد بشه بعد يک کد در قالب وبلاگتون قرار ميديد بعد به ازاي هر بازديد کننده 60 تا 150 ريال دريافت ميکنيد همين حالا ثبت نام کرده و شروع به کسب درآمد کنيد! پرداخت منظم و شمارش بالا از مزيت هاي سايت ماست کافي است امتحان کنيد! مطمئنم خوشتون مياد و راضي خواهيد بود! منتظرما! _____________________
مامی پدرام فینگیل
4 اسفند 93 15:34
سلام به دوقلوهای ناز خاله خوبین؟دلم واستون یه ذره شده،منتظرم زودتر عکس های جدیدتون و ببینم خوشگلام.مریم جون از دور میبوسمت عزیزم
آرش
1 مرداد 94 13:25
سلام خوبین؟! وب زیبایی دارید،ایشالا که همیشه موفق باشید. میشه ازتون خواهش کنم از وب منم دیدن کنید ممنونم و منتظرتونم